sobota 7. ledna 2012

Veliká omluva a vysvětlení...

Od 19. prosince jsem se tu neukázala a moc mě mrzí, že sem Vás nechala napospas ale...začněme od začátku..

Moje rodina byla vždycky trošku impulzivní.. hlavně taťka. A já to mám po něm. Když se k něčemu nadchnu, skočím do toho po hlavě a stůj co stůj si za tím jdu... i když se to někdy ukáže jako neskutečná hloupost :)


Krásné ráno 20. prosince... zvoní mi telefon... ještě poloslepá ho nahmatám - Taťka!
On : Co děláš?
Já : Spim
On : Co škola?
Já : Co jako? V pohodě, zkouškový víceméně
On : Tak se zabal, za 2 hodiny sme s mamkou v Praze a jedem na letiště!
(takhle rychle sem z postele ještě nikdy nevyskočila!!!)
Já: Cože?!?!
On : Zabal si plavky a zruš plány na 14 dní!
.... co Vám nato mám říct no...  následovalo asi tohle : vytáhla jsem ten obrovskej kufr ve kterým si vozím věci z domova a začala ho plnit. Říkám si : sakra, jen 20 kilo, jak to asi odhadnu (nakonec měl 24 juchuuu). Za 2 hodiny jsem přešlapovala v pokoji a lámala si hlavu s tím, kam že to sakra letíme?! Na Vánoce?! ... pak nějaká ta cesta na letiště, jistěže mi neřekli o co jde (představte si jak špatně se balí s jedinou indicií, kterou jsou plavky! V zimě, kdy mám v Praze spíš bundy a kozačky!)
Koukám na náš let - Víděň! Nepochopila jsem... když jsem tak přestoupili na přímou linku na Bali...málem se mi zastavilo srdce!!!!


Holky!!! Strávila jsem Vánoce a Silvestra ve 30 stupňových vedrech v nejkrásnějším letovisku, které jsem kdy viděla! Byl to ten nejlepší vánoční dárek!
Ano.. přibrala jsem na 71,5 kilo... každý den koktejly, alkohol, tak strašně dobré jídlo - nemohla jsem odolávat. Včera jsem přijeli a já se Vám touhle cestou moc omlouvám, ale jsem zpět v plné síle a od zítra jedeme ve straých kolejích... teď musím jít spát, jsem pořád nějak rozhozená z cesty!!!

Omlovám se za vyčerpávající článek, ale musela jsem se s Vámi alespoň touhle cestou podělit a vysvětlit o co šlo. Až budu mít víc síly napíšu samostatný povánoční článek a obhlédnu blogy!! A co Vaše Vánoce krásky?

6 komentářů:

  1. Wooooow:)
    Mohu puknout závistí? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kurňáá to muselo bejt boží! Tiše závidím:-) A zítra s chutí do hubnutí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak to ti fakt závidím :) Taky bych si tam určitě užívala ty koktejly a tak :D Jinak jsem na tvůj blog narazila teď náhodou a hed čtu takovýto článek, určitě tam bylo skvěle a nabraná kila zase hravě zhodíš. Hlavně že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach bože!!! Já ti tak závidim!! Nechceš sem hodit ňáký fotky? Abych mohla závidět ještě víc:D To muselo být super, hned bych někam vypadla, to podělaný počasí u nás mě přivádí k šílenství!!

    OdpovědětVymazat
  5. jezisi maria!!!! tomuto sa hovori darcek za milion :))) nadhera, hned by som isla aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wooow, to ti závidím, to musely bejt úžasný Vánoce :) já jsem celý svátky včetně silvestra promakala, obsluhovala jsem v Grandhotelu Pupp v Karlových Varech, což určitě není tak zajímavé jako tvoje dovolená, ale já to tam mám ráda a aspoň si vydělám nějakou tu kačku :))

    OdpovědětVymazat