pondělí 19. prosince 2011

Nový týden

Tak.. začala jsem jíst.
Večer Vám napíšu jídelníček, ale mám obavy že jím moc...potřebuju dál hubnout.. vždyť mi zbývá 15 kilo... a mám 10. týdnů... ach jo...

11 komentářů:

  1. Pokud jíš zdravě, tak snad hubnout budeš. :-) Jinak se mi zdá celkem dost za 10 týdnů 15kg ale určitě to jde. A ty to dáš! Věřím ti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč chceš zhubnout tolik za tu dobu? Myslím, že to zvládneš, bude to makačka, ale půjde to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To zvládneš. Všechno jde když se chce...bohužel se u nás často vytrácí vůle:(

    OdpovědětVymazat
  4. mno to mi přijde jako velkej cíl na strašně málo času, to ani nepůjde zdravě, ale určitě se snaž :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Za deset týdnů 15 kg? Na tohle bych si netroufala :-) Ale dát 10 kg je reálné, držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi přijde 15kg za 10 týdnů hodně, ale snaž se i kdyby jsi nakonec zhubla třeba "jen" 10kg tak budeš spokojená a ten zbytek zhubneš potom:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Je to dosť,ale určite to zvládneš! =) Držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Co je s tebou? Ty jsi se na to vykašlala?

    OdpovědětVymazat
  9. Ten obrázok je nechutný kebyže jedla aspoň niečo zdravé

    OdpovědětVymazat