neděle 8. ledna 2012

Vánoce v Indonésii

Po přečtení předchozího článku se trošku stydím :D Takových chyb! Na svou omluvu jsem byla vááážně unavená a ani to po sobě znovu nečetla.


Moc Vám děkuji, že jste na mě nezanevřely, i když jsem se tu tak dlouho neukázala. Víte ty fotky...pro mě je to osobní a opravdu se bojím toho, že by mě tu někdo z mých známých našel... možná je sem později na chvilku dám :)


Abych uvedla věci na pravou míru. Na Bali je nádherně!!!!! ALE!! Zrovna v této roční době také nádherné období dešťů! Takže teploty byly sice úžasné, ale deštík nás provázel téměř každý den. Na sluníčko moc nejsme, takže to bylo ideální :)


Trošku se bojím, jak to teď bude s návratem k hubnutí. Dnes jsem sice jedla teprve oběd, ale fujky... jídelníček dodám večer :) Pořád jsem trošku mimo...

P.S. Fotky nejsou moje :) Pouze ilustrační..

1 komentář: