pátek 9. prosince 2011

Den pátý

Nemám moc dobrý pocit..

Myslím, že dnes jsem toho oproti minulým dnům měla nějak moc :( Jenže pořád mi v hlavě hlodá ten hlas, který se snažím potlačit a  říká že potřebuju bílkoviny a vápník.. proto ty mléčné výrobky no...

09:15 - 60g cottage pažitka, kousek brokolice
12:15 - trošku špenátu listového, rajče
15:15 - 60g cottage pažitka
16:45 - 300 ml mléka se skořicí (nízkotučné)
18:15 - kousek brokolice

Doufám, že jsem si to tím nepokazila. No, na zítra mi zbývá ještě poslední třetina cottage, tak ho přece nevyhodím. Včera jsem si koupila borůvky a už se na ně těším :)

Mmmmm..

5 komentářů:

  1. ten foťák ti závidím :) já bych si ho finančně nemohla dovolit :-/...doufám každým dnem, že mi bude fajn, ale to nebude dokud na něco nepřijdu... taky toho mám hodně do školy, je to děs :D

    OdpovědětVymazat
  2. Borůvky jsem měla včera :)
    Jíš hezky, nemáš tam nic nezdravého nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc, je to úžasné, :-) určitě si tě také přidám, mám tak dobrou náladu z toho :-) unbrooken

    OdpovědětVymazat
  4. Borůvky bych si dala :) i jahody.. v létě jich bylo nějak málo.

    OdpovědětVymazat