sobota 10. prosince 2011

ÁÁÁÁle, vždyť je sobota...

Rozhodla jsem se, že dnes budu prostě sabotovat školu..no.. možná večer něco udělám, ale teď se obléknu a půjdu se podívat po dárečkách.. :) Poprvé mě nějak oslovil duch Vánoc, tak toho využiju a třeba narazím na něco skvělého!


Jen se trošku děsím že to zase dopadne tak, že nakoupím hlavně pro sebe :D V tomhle sem vážně hrozná i když včera jsem tu knížku poslušně vrátila do regálu a jsem ráda :)
Musím sehnat dárky pro 2 kamarádky, babičky, sestřenici a i rodičům bych chtěla ještě něco drobného přikoupit...

3 komentáře:

  1. Já dárky nekupuji, vánoce jdou mimo mě. Za a) není z čeho a za b) není komu :D. Ale ty si to užij))).

    OdpovědětVymazat
  2. mnbo tak to já budu sedět u učení až do noci a dárky jsem dávno obědnala přes net :-D vysoká není hračka

    OdpovědětVymazat
  3. U by mě také mohla tahle vánoční nálada přepadnout, jinak mám pocit, že budu jako magor shánět dárky 23. prosince :D

    OdpovědětVymazat