úterý 13. prosince 2011

Den devátý

A sakra...nemohla jsem přijít na to, proč je dnešek co se chutí týče tak nesnesitelný...co myslíte... můj nejneoblíbenější týden v měsíci :/.. takže jsem večeři pěkně podělala :/

07:45 - 1/4 pomela, pár borůvek a pár malin
10:45 - 200ml přírodní pomerančové šťávy (žádný cukr, nic umělého, opravdu jen šťáva z pomeranče)
12:00 - mandarinka
14:30 - jablko
16:30 - kousek kedlubny
19:00 - zeleninový salát (rajče, okurka, paprika, sůl, olivový olej(malinko!!), salátové koření)

Jsem vážně vytočená! Ale tak.. snad jsem si po týdnu ulevila něčím dobrým a příjemně kořeněným a dodalo mi to sílu vydržet do neděle!!!! budu se strašně moc snažit..to slibuju!!!

6 komentářů:

  1. no tak.. co je na tom špatného? pokud té soli a oleje nebylo moc, tak je to uplně krásný jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak je pravda, že zrovna nejhezčí tanec to není, bohužel já na disco tance nejsem, a jsem ráda, že je v tom aspoň nějakej pohyb .. i když se u toho vztekám jak pes, protože mi základní krok stále nejde, celkem mě to baví .. ovšem je otázka na jak dlouho :D
    Jídelníček na devátý den máš pěkný, jenom bych se bála, abys pak neměla moc překyselenej žaludek, zkus tam zařadit třeba i něco "z jinýho soudku" (pokud tedy nedržíš nějakou očistnou vyloženě bomba vitaminovou dietu :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt hezký jídelníček ale souhlasím s KlaaRiXx - zařadit i něco jiného, bude tě pak bolet bříško a navíc to pak porušíš dvojnásob! zařaď i něco co ti chutí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mylím že nemáš důvod být naštvaná :-) Jídelníček je opravdu pěkný a přeci zas tolik nevadí si něco okořenit ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, kdybych hřešila jen takhle jsem štěstím bez sebe :D :)

    OdpovědětVymazat