středa 14. prosince 2011

Den desátý

Už se to blíží... jedu na víkend domů a nevím jak to tam bude probíhat, takže zítřek je poslední 100% ovoco-zeleninový den..snad to ale budu moc dotáhnout až do neděle...

10:00 - 400ml mléka (polotučné), 6 malin, mandarinka
12:00 - salát -stejný jako včera k večeři, ale tak poloviční množství
18:00 - kousek kedlubny
20:00 - 400ml mléka (polotučné) se skořicí


Vím, že ta dlouhá pauza není dobrá, ale byla jsem ve škole a vůbec jsem nestíhala...asi ve 4 mě zachránila cola light.. :)

Mohly byste mi s něčím poradit holky? Nikdy jsem si to neuvědomila (a ano, vím že teď budu vypadat jako blbec), ale pár posledních dní zaháním chutě žvýkačkami Orbit bez cukru - miluju tu sladkou ovocnou chuť- ale nikdy mě nenapadlo podívat se na kalorie... mají třeba 171 kcal na 100g.... je to velký průšvih?

5 komentářů:

  1. Paní až tak? A tak třeba zkus jíst víc)).
    Je pravda, že mě dneska taky nebylo nejlíp, ráno jsem se klimbala :D. Také si tě přidám))

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase uvažuju, že nasadím tvůj režim, či něco podobnýho, ale bojim se jojo efektu ... no cola je dobrá, já jsem si našla teď jeden "jídelníček" který je de facto taky založen na cole (piju ale jen Cola Zero) tak to nějaký ten den (aspoň jeden :D) zkusím ...Zkoušela jsi tanec, jo?? To koukám teda !! :)) Já jsem na tom pořádně makala v úterý a včera jsem se skoro nehla, proto jsem to trénovala jenom chvilku :D Myslím že "žuvačky" velký problém nejsou, ale bacha aby se ti po nich nezvětšovala chuť k jídlu, znám hodně lidí, na které to tak působí ... já preferuju větrové - čím pálivější, tím lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, obdivuju tě! :)
    Já si myslím, že ty žvejkačky jsou kaloricky v pohodě. Horší je ale to, že tím oblbuješ svý tělo - žaludek produkuje žaludeční šťávy, je aktivní a čeká co mu dodáš a pořád nic... A taky mě trochu děsí, z čeho ta žvejkačka vůbec je.

    OdpovědětVymazat
  4. No doufám že už začneš normálně jíst :-) Ale zas na druhou stranu fakt krásnej jídelníček.. A ty žvejky si myslím že nevadí:)

    OdpovědětVymazat