pátek 16. prosince 2011

Vážení

Tak dnes ráno jsem plná očekávání postávala před váhou a přemýšlela, kolik by bylo reálné shodit za těch 10 dní co jsme se neviděly.
Snila jsem o 68 kg, ale něco mi říkalo že to není možné. Nakonec jsem se tedy spokojila s tím, že když bude na začátku 6, budu ráda. Dnešní ranní váha je 69,3 Kg. Nemůžu si stěžovat...zbývá mi 10 týdnů .. musím to zvládnout.. a zvládnu!


Děkuju za názory ohledně žvýkaček. Koupila jsem si jeden balíček zelených Orbitek a příště se rači napiju :) Krásný pátek =o*

5 komentářů:

  1. Nooo, trapasama to zabíjím:DD . :)

    OdpovědětVymazat
  2. nesmíme na tu ručičku váhy spěchat, raději at si dá načas, než aby měla tendenci klesat a růst :-) to je nejvíc vydeptávající :-P raději at pomalu klesá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jinak jestli ti mohu poradit, nepremýšlela si o blogu? myslím, že by si s blogování byla více spokojená nejen ty, ale i ti, co jsem rádi chodí, jinak krásně se držíš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To dáš, neboj se! Jíš tak krásně:).

    OdpovědětVymazat