sobota 17. prosince 2011

Shit!

Dobře, sem oficiálně zoufalá a naštvaná!!!

Rodínná oslava.. řikam si : "To bude v pohodě, sice sme se dlouho neviděli ale nemusím jíst!".. ahaaaa, takže výborně, jsem narvaná k prasknutí (a to myslím vážně, talíř zeleniny, talíř sýrů, 3 velký brambory, další sýry, bramburky, cukroví, čokoláda..) a mam sto chutí někoho zmlátit! Nemůžu zvracet.. nejde mi to! Ale přes moje veškerý sebezapření jsem to zkusila... nic.. znova do toho nejdu!
U nás totiž není ne odpověď....

Tak strašně vytočená sem dlouho nebyla!!! Zbývaly mi 2 dny!!!! 2dny!!

Od zítřka dnešek oficiálně ignoruju!!! Teď si du dát pořádně dlouhou horkou koupel!!!

Upřímně... jak moc se to na mě podepíše holky? Prosím..

3 komentáře:

  1. Dneska je nějakej blbej den.. Taky jsem to pěkně podělala.. :-// A vyzvracet jsem to nechtěla, protože to fakt nechci dělat.. Jednou jsem to zkusila a fakt se bojím že bych to pak dělala furt.. Já doufám v to že to v nás vůbec nepodepíše a že když si zítra máknem bude vše O.K :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Snad se to moc nepodepíše, nemá cenu zbytečně klesat na mysli, zase si jeď dál normálním tempem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mno hlavně se nehrut jednou chybou, začni pokračuj, nebo začni znova :-)

    OdpovědětVymazat