neděle 11. prosince 2011

Den sedmý

Moje tělo už si asi zvyklo, že mu dávám jenom omezené množství jídla.
Na začátku týdne mi pořád kručelo v břiše od hladu a teď se pořád cítím plná.

Před chvilkou jsem se vrátila z hodinové procházky, kterou jsem si naordinovala kvůli špatnému pocitu z večeře. Nebyla nijak hrozná, ale cítila jsem se strašně najedená a chtěla aby mi slehlo :)

10:15 - jablko, hrst borůvek
13:15 - 1/4 pomela
16:45 - rajče, trochu špenátu
19:45 - 1/4 pomela


Dnešním den mám za sebou 1. týden... 11 jich zbývá.
Ještě jednou tak dlouho budu o ovoci a zelenině (případně mléku a cottage). Pak mě ale čekají dobroty na které se těším! Rýže, brambory, možná kousek ryby... :)

Jsem na nás hrdá, jakou sílu máme =o*

6 komentářů:

  1. wow, tak to bych asi nepřežila, jen o tolik málo jídla a jednoho druhu, mám ráda pestrost
    - jo, musíme to zvládnout, někde na kouci cesty je ta upřímná a čistá láska, a já s ním byla hrozně dlouho přes tři roky, a jen tak z ničeho nic, mohla jsem si vybrat, pořezat se, nebo být unbrooken :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda že sis vybrala takhle :) Jinak toho jídla je celkem málo, ale snídám hned jak vstávam a skoro celej den trávim v posteli, takže nemam žádný výdej a nepotřebuju tedy takový příjem :)

    OdpovědětVymazat
  3. no ja to vidim tak ze kazdy vecer cosi malo popracem a potom sa snad dopracujem za dva tyzdne ze bude poriadene vsetko. resp. budem moct zacat upratovat odznova :D sa stravujes iba tak ze ovocie a zelenina?

    OdpovědětVymazat
  4. :D Děkuji za komentář, ty 3 kila by ani tak nebyly mizerný, kdyby mi to netrvalo tak setsakramentsky dlouho :D I já tobě držím palce, věřím, že to zvládneš !! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja nemusim ani ovocie ani zeleninu :) jablko som nejedla hadam aj 2 roky a ani mi nechyba vobec. ale pizzu uplne milujem :D musim si vzdy v piatok dat lebo by ma asi porazilo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím tolik ovoce :) já ho se střevem moc nemůžu a jablka mi začínají lézt krkem :D

    OdpovědětVymazat