pátek 9. prosince 2011

Co se děje kolem

Na Vašich stránkách jsem si všimla, že celkem dost mluvíte o svém životě. Můj blog je zdá se mi dost strohý a mohlo by být fajn moci se taky někde vypovídat.

Nikdy jsem se nijak nesvěřovala ani rodině ani přátelům, ale tady by to bylo jiné...ráda s Vámi budu sdílet věci které hýbou mým světem. Jsou stejné jako ty Vaše.. :)

Každá z nás má důvod, proč shodit ta přebytečná kila.. můj je ten nejzákladnější.. všechny víme jak to bolí, když má někdo nemístné poznámky o našem těle. A dělat že jsme to neslyšely nikam nevede. Moc dlouho jsem se tím trápila a má snaha to napravit netrvala víc než pár dní.
Teď se věci mají jinak, zjistila jsem, že bydlet mimo "domov" má v tomhle spoustu výhod. Žádné nástrahy, které kupují rodiče. Tady mám jen to, co si sama pořídím. Hlavní je tedy být silná během nákupů. V lednici mám teď opravdu jen ovoce, zeleninu, mléko a cottage. Nic jiného a na jídlo spolubydlících si sáhnout nedovolím. :) V případě selhání tedy vím, že i když bych na sebe byla strašně naštvaná, nebude to tak hrozné jako spořádat čokoládu nebo chipsy!

Jen naše volba!!! 

1 komentář: